- Покупець у будь-який момент може повернути весь товарний запас, який зберіг початковий товарний вигляд.
- повернення здійснюється за рахунок покупця.
- Доставка повернення здійснюється за рахунок покупця.
- Претензії про пошкоджений товар приймаються протягом 2 днів з моменту поставки шляхом повідомлення менеджера за наявності фото та акта складеного у довільній формі.
- претензії до товару із заводським шлюбом – без обмеження за часом.
- Претензії щодо пошкодженого товару відправленого через службу доставки приймаються лише за наявності акта складеного представником служби доставки.
- Товар має бути упакований для транспортування (вивезення з точки продажу) та перерахований + створений документ на повернення який попередньо передано продавцеві.
- Коригування в документах здійснюватиметься лише після заповненого акта з підписом та печаткою клієнта, а також фото пошкодженого товару з етикеткою у трьох ракурсах.