- Покупець у будь-який момент може повернути весь товарний запас, який зберіг початковий товарний вигляд.

- повернення здійснюється за рахунок покупця.

- Доставка повернення здійснюється за рахунок покупця.

- Претензії про пошкоджений товар приймаються протягом 2 днів з моменту поставки шляхом повідомлення менеджера за наявності фото та акта складеного у довільній формі.

- претензії до товару із заводським шлюбом – без обмеження за часом.

- Претензії щодо пошкодженого товару відправленого через службу доставки приймаються лише за наявності акта складеного представником служби доставки.

- Товар має бути упакований для транспортування (вивезення з точки продажу) та перерахований + створений документ на повернення який попередньо передано продавцеві.

- Коригування в документах здійснюватиметься лише після заповненого акта з підписом та печаткою клієнта, а також фото пошкодженого товару з етикеткою у трьох ракурсах.